• Jaunumi
  • Par mums
    • Institūts
    • Darbinieki
    • Nodaļas
      • Latviešu folkloras krātuve
      • Literatūras nodaļa
      • Mākslas zinātņu nodaļa
      • Kultūras, sabiedrības un vides pētījumu nodaļa
      • Digitālo humanitāro zinātņu grupa
    • Digitālie resursi
    • Dokumenti
    • Vakances
    • Partneri
  • Pētījumi
    • Projekti
    • Publikācijas
  • Izdevējdarbība
    • Apgāds
    • Grāmatas
    • Žurnāls "Letonica"
  • Kontakti
  • lv
  • en
  • Jaunumi
  • Par mums
  • Pētījumi
  • Izdevējdarbība
  • Kontakti
  • lv
  • en

Benedikts Kalnačs: Visi jaunumi

  1. Sākumlapa
  2. >
  3. Darbinieki
  4. >
  5. Benedikts Kalnačs
Izdota grāmata "Tā pirmā grāmata. Nozīmīgākie izdevumi latviešu un igauņu valodā. 1525–1918"
  • 14-05-2025
Lasīt vairāk
LU LFMI pētnieki 16. Eiropas Baltijas studiju konference Kembridžā
  • 22-04-2025
Lasīt vairāk
Koference "Postkoloniālais stāvoklis mākslā pēc Padomju Savienības sabrukuma: pieredze, ietekme, pārvērtēšana"
  • 25-03-2025
Lasīt vairāk
LU LFMI pētnieki piedalīsies konferencē Liepājā
  • 18-03-2025
Lasīt vairāk
Adrese: Mūkusalas iela 3, Rīga, LV-1423, Latvija
Tālrunis: +371 67229017
E-pasts: info@lulfmi.lv
Pētījumi
  • Projekti
  • Publikācijas
Par mums
  • Institūts
  • Darbinieki
  • Nodaļas
  • Vakances
Digitālie resursi
  • humma.lv
  • garamantas.lv
  • literatura.lv
  • womage.lv
  • iesaisties.lv

© LU Literatūras, folkloras un mākslas institūts

Sīkdatņu politika

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai nodrošinātu vislabāko lietošanas pieredzi un analizētu datplūsmu. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Jūs jebkurā laikā varat mainīt savas sīkdatņu izvēles.

Sīkdatņu iestatījumi

Šeit jūs varat izvēlēties, kāda veida sīkdatnes atļaut izmantot. Jūs jebkurā laikā varat mainīt savas izvēles.

Šīs sīkdatnes ir būtiskas, lai vietne darbotos pareizi. Tās nevar deaktivizēt.

Šīs sīkdatnes saglabā jūsu iestatījumus un izvēles (piemēram, valodu).

Šīs sīkdatnes palīdz mums saprast, kā apmeklētāji izmanto vietni.

Šīs sīkdatnes tiek izmantotas personalizētu reklāmu rādīšanai un to efektivitātes novērtēšanai.