Letonica Nr. 55
ARTICLES
- Arnolds Klotiņš. Pārskats par 20. gadsimta modernisma attīstību Baltijas valstu mūzikā un tā lomu sovetiskās normatīvās estētikas pārvarēšanā: 1940–1990 (The Development of 20th Century Modernism in the Music of the Baltic Countries During 1940–1990 and Its Role in Overcoming Sovietic Normative Aesthetics)
- Alfie Howard. Colonialism, Resistance and (Anti-)Nationalism in Andrus Kivirähk’s The Man Who Spoke Snakish (Koloniālisms, pretošanās un (anti)nacionālisms Andrusa Kivirehka romānā “Vīrs, kas zināja čūskuvārdus”)
- Vitalija Truskauskaitė. Balys Sruoga’s Vision of the Future of the Theatre from the Nazi Concentration Camp in Stutthof (Baļa Srogas skatījums uz teātra nākotni no nacistu koncentrācijas nometnes Štuthofā)
- Benedikts
Kalnačs.
Local Identity and Comparative Aspects in Nineteenth-Century Latvian Literature (Lokālā
identitāte un salīdzināmie aspekti 19. gadsimta latviešu literatūrā)
- Sanita Duka. Politiskā teātra skatuve par sieviešu tiesībām: Rīgas Strādnieku teātra iestudējumi un diskusijas par abortu paragrāfu izmaiņām Sodu likumā Latvijā 1930.–1931. gadā (Political Theater Stage for Women’s Rights:
Riga Workers’ Theater Performances and Discussions About the Amendments to
Abortion Paragraphs of Penal Code in Latvia, 1930–1932)
- Gonzalo Preciado-Azanza. Embodying
Spanishness in Latvian Ballet (1923–1941): Exoticism, Identity, and Propaganda
(Spāņu ietekme latviešu baletā (1923–1941): eksotika, identitāte un propaganda)
- Panagiotis G. Krimpas. Māmiņ’
vaicā sav’ dēliņu
: Translating a Latvian War Folk Song into Modern Greek
(on the Occasion of the 200th Anniversary of the Greek Revolution) (
Māmiņ’
vaicā sav’ dēliņu
: latviešu kara
tautasdziesmas atdzejošana mūsdienu grieķu valodā (saistībā ar Grieķijas
revolūcijas 200. gadadienu))
- Roma Bončkutė. Herder’s Frieden Frau and Simonas Daukantas’s
concept of the Lithuanian Wife
Last time modified: 09.01.2025 16:28:22